arkiv

how the west was won

2010-10-08 @ 22:51:59
Blev datorköp idag! Ska hämta ut den imorgon, direkt när jag vaknar tänkte jag. Då hinner jag leka lite med den innan Linn kommer hit och busar. Och till kvällen har jag lite vin som väntar på mig. Blir nog väldigt lite vin som det känns nu. Ett ägg och skinka i magen bara. Får äta som ZLATAN imorgon om jag ska kunna dricka vin, så jag får se hur det blir. Kul blir det nog vilket fall. Annars dricker jag pumpkin juice! Jag och Harry P.

Ikväll har jag legat i min säng och kollat på Familjen Macahan. Fan vad bra det är! Och man undrar ju lite.. har någon någonsin lyckats följt Familjen Macahan utan att ha varit lite kär i Luke? Jag minns hur jag fick vara vaken sent en gång i veckan, ligga i mamma och pappas säng och kolla på Macahan. Vi spelade in varje avsnitt också, så jag kunde kolla dagen efter om jag skulle råka somna. Sedan dess har dom VHS-banden spelats flitigt kan jag lova. Awesome att dom finns på DVD nu! Luke, mums.

Och nu slog det mig, att Fionnula Flanagan som spelar deras moster, hon som står i mitten där, kort och mörkhårig.. det är tanten i Lost!! Faradays morsa. Det är därför jag alltid har känt igen den nedrans tanten så mycket. Macahans moster, se på fan. Hon var bättre på 70-talet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback