arkiv

imorgon är det 30 dagar!

2010-10-19 @ 23:13:09
Patrik har åkt sina nästan 80 mil hem igen. Det suger. Men om MINDRE än 4 veckor är det slut på den här långdistansskiten för ett bra tag. Äntligen, säger jag bara. Imorgon är det jobb igen, efter två lediga Patrik-dagar. När jag slutat funderar jag på att åka till Birsta och köpa lite julklappar som jag har gått och funderat på ett tag. AWESOME, jag älskar att köpa julklappar. Jag har redan köpt dödsfint omslagspapper som jag ska slå in dom i, skulle ha haft lite fint snöre bara. Och etiketter! Nu längtar jag till imorgon.

Dessa blev min 20årspresent till mig själv, hur söta som helst. Dom och Harry Potter och Halvblodsprinsen, på Blu-ray!
Lite How I Met Your Mother och lite Chamber of Secrets nu, sen ska jag sova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback