arkiv

bästaste överraskningen, bästaste Patrik

2010-10-15 @ 23:06:28
Idag ÄNTLIGEN kom vår USA-beställning med alla basketlinnen. For till Pontus och skulle hämta mitt fina röda med Pippen 33 på ryggen. När jag och Thore kom dit satt Pontus redan i soffan med sitt linne och var snygg, spelade Call of Duty med Peter. Jag och Thore gick in på Pontus rum och skulle hämta våra. Jag rotar runt i lådan och tar upp Thores, men insåg snabbt att mitt saknades. Frågar: "Vart är mitt linne då?!", kollar upp, då kommer mitt linne gående mot mig. Scottie Pippen? Nej. PATRIK!! Den lilla knäppisen har åkt tåg hela dagen utan att jag vetat något. Han är så bäst.

Han hade dessutom med sig världens finaste present till mig. En stoor tavla med massa bilder på oss. Jag älskar den. 

Nu ligger han i min säng, är söt och kollar på Bad Boys 2. Jag ska gå och ordna något att äta åt honom, sen ska jag krama honom hela natten. Min bästaste, älskade, underbaraste.

Åh vad jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: barbro

SURPRISE!

2010-10-16 @ 07:41:21
URL: http://hehue.webblogg.se/
Postat av: miw

sv; åh, jag har typ också 4 på dvd bara. desto fler på vhs givetvis haha. och på datorn har jag de flesta så jag nöjer mig med det eftersom har inte råd egentligen att lägga massa pengar på disneyfilmer tyvärr. men har mina favoriter iaf

2010-10-16 @ 12:38:31
URL: http://enmoviebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback