arkiv

det är jag som är lucy, apmänniskan

2010-10-24 @ 02:04:01
Sitter med datorn i köket. Varför då, undrar ni. Jo, det ska ni få höra. Tidigare ikväll när jag skulle gå in i mitt rum tände jag som vanligt lampan, men istället för att lysa upp rummet exploderade (det lät så i alla fall) den typ. Allt blev svart. Typiskt. Skulle precis fara hemifrån så jag tänkte inte mer på det. Men när jag kom hem igen och skulle tända en annan lampa på mitt rum så fungerade inte den. Inte heller min tredje lampa. INGENTING i hela rummet fungerar, inte ETT eluttag. Har provat att dra ur alla sladdar och satt i dom igen. Allt i hela lägenheten fungerar, men ingenting på mitt rum. Eluttagen är helt döda. Vad i helvete har hänt? 

Helt sjukt vad handikappad man blir. Right back to stenåldern. Tar nu med mig en ficklampa och försöker hitta till sängen.

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback