arkiv

and still there never seems to be a single penny left for me

2010-10-21 @ 18:30:54
Hör och häpna! Idag ringde Norge och frågade om jag ville komma och jobba lite. Tackar man ju inte nej till direkt! 16 arbetsdagar kvar på Bogrundet nu, sedan 2 veckors ledighet och massa mys i Göteborg innan det bär av. Längtar!

Idag följde jag med mamma på banken, passade på att växla en hundring till hundra st enkronor. Hon på banken skrattade lite. Men jag är nöjd över att min spargris nu är 7 hg tyngre! Krämade ner en femhundring och tre tjugor också. Hoppas den är full snart så jag får tömma den.

Nu ska jag ta mig en promenad, och på hemvägen ska jag köpa med mig lite loka som jag sedan ska avnjuta till ett eller två Grey's-avsnitt. Gottigotti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback