arkiv

buffy kommer i mitt ansikte

2010-11-30 @ 23:11:37
Som sagt, Norge. Kom hit 13:45 igår. Farmor mötte upp mig på stationen i Oslo, vi tillsammans satte oss på ett litet tåg och åkte den ca 40 minuter långa resan ut hit, till Jessheim. Snö har vi, och -18 grader har vi.

Idag har jag jobbat min första dag på Polarn o. Pyret. 11-18. Det var spännande, lärorikt och fruktansvärt roligt! Alla kläder är så sjukt söta att jag funderar på att köpa med mig rubbet hem.

Nu ska jag sova, jag har lovat lilla kusin Edvin att spela kort med honom innan han far iväg till skolan imorgon. Och jag måste ta väck mitt orangea nagellack som INTE går bra till min röda Polarn o. Pyret tröja. Ack, vilka problem man har. Matchande naglar, viktigt viktigt.

Nu har ni fått en liten uppdatering, så ni vet att jag lever. Jag lever, trots min Harry Potter- och Patrik-abstinens. Nu ska jag gotta mig i Hanna Hellquists ljuva ord en stund innan jag somnar. Imorgon - ännu en kall dag. Det är tur jag jobbar inomhus. HADE!




Kommentarer
Postat av: miw

sv; nä det är en tidning som bara skickas ut till typ vissa föreningar och företag. så du får skriva ut istället om du vill ha på papper x)

2010-12-01 @ 20:06:15
URL: http://enmoviebox.blogg.se/
Postat av: miw

tackar =D är nöjd själv ;D köpt på fuji-direkt! billiga och bra. så köp där om du vill ha en. och de gör bra förstoringar även om det står att upplösninge e för liten, jag brukar chansa för den blir inte kass även om man tar en liten bild men de skriver man måste ha typ 1500x1500 px liksom men har inga så stora ff bilder nästan så, så det e bara å ta vilka du vill. okej kanske inte 100x100 xD men typ 600 px och uppåt funkar

2010-12-01 @ 22:34:50
URL: http://enmoviebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback