arkiv

jag <3 bokrea

2010-03-14 @ 18:13:33
För någon dag sedan satte jag mig helt själv på en Göteborgs-buss och åkte och köpte böcker. Patrik stannade hemma för han spydde och hade sig. Hem kom jag med Jens Lapidus Aldrig fucka upp, Alex Schulmans Skynda att älska, Khaled Hosseinis Flyga drake och Åsa Linderborgs Mig äger ingen. Den sistnämnda för endast 25kr. Tjugofem riksdaler. Nöjd tjej? Ja.

Mamma ska beställa böcker från internet och frågade om jag skulle ha något. Så nu ska jag skriva en lista och det kliar lite i mina fingrar. Har dock ingen aning om vad jag ska skriva. Funderar starkt på Hanteringen av odöda, i lite finare format än pocket. Det är den värd. Och det är ju billigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback