arkiv

harry potter på norska

2010-07-18 @ 22:49:12
Det roligaste jag varit med om på länge. Jag älskar Harry Potter och jag älskar norska. Borde då inte Harry Potter på norska vara det utlimata? Vet inte jag. :) Men jag har halvt skrattat ihjäl mig ikväll, dom är inte kloka.

Bill Weasley - Rulle Wiltersen
Filius Flitwick - Filius Pirrevimp
Cedric Diggory - Fredrik Djervell
Dudley Dursley - Dudleif Dumling
Lee Jordan - Laffen Styx
Luna Lovegood - Lulla Luneskjær
Gilderoy Lockhart = Gyldeprinz Gulmedal
Sybill Trelawney - Rakel Rummelfiold
Tom Marvalo Riddle - Tom Dredolo Venster

Tack Thore för denna länk, den gjorde min dag.
http://www.youtube.com/watch?v=vX8OF-Fpu9Q&feature=related




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback