arkiv

poke!

2010-01-22 @ 12:30:05
Godmorgon världen!
Nästan uppe med tuppen idag! Har precis slängt i mig lite frukost och sitter och väntar på att poddan ska få lite batteri i sig. Det verkar gå segt. Ska snart upp på gymmet och svettas lite. Sen var tanken att jag ska hinna handla och sno ihop lite snickers innan jag far ner till stan och träffar Frida. Hon ska få fota mitt snygga nylle till en skoluppgift. Spännande spännande.

Nu ska jag skynda mig så jag kommer hem till pannkakorna i kylen någon gång, dom såg ruggigt goda ut.

Just det, Linn har fått en tand. Grattis! Och Jeanette fyller år. Grattis! :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

kåt b-rud du är assåH

2010-01-22 @ 19:28:03
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback