arkiv

"Jag vet inte."

2010-01-25 @ 16:22:46
Till: Pappa
Sms: Måste berätta. Albin tryckte upp pungkulorna i magen i går.
En tom påse hängde där. Jag skrattade i hjäl mig. Haha Kan du göra så?
Svar: Jag vet inte.

Till: Farmor
Sms: Jobbar inte din man som rörmokare? /Janne
Svar: Men Farfar har ju varit pensioner i många år vet du väl.
Innan de jobbade han på järnvägen. Kommer du och fikar?

Till: Farsan
Sms: Såg hur du tittade på min kuk genom byxorna i går.
Jag blev nervös att någon skulle märka det. Tänk vad pinsamt det skulle bli.
Svar: Har du blivit knäpp?

felsms.com




Kommentarer
Postat av: Ida Ruda

Till: Flickvännens pappa

Sms: Hej gumman...tänker på igår...Älskar att ta dig analt. Vet att du gillar det med ;) ses ikväll!

Svar: Hör du av dig till vår familj igen dödar jag dig.

2010-01-25 @ 19:01:21
URL: http://idaruda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback