arkiv

en famn för mig

2010-01-27 @ 01:50:32
Aa tjena. Arbetsintervjun gick bra. Det var dock inte så mycket till arbetsintervju, det var mer.. info. Får se vad
som händer härnäst. Imorgon händer det två roliga saker. Det ska tydligen bli storm (det är skoj) och det är
onsdag. Onsdag = Lilla ST. Kaaan bli roligt. Man får hoppas. :)

I helgen var vi och tjuvkikade lite på repet inför vårshowen. Helt sjukt vad nostalgisk jag blev. Kamerorna
stod liksom bara där och väntade på mig. Jag vill fiiiilma! Men det får jag inte. På fredag ska vi gå och se
den i alla fall. Blir antagligen hur bra som helst.

Något mer? Ja. Jag är kär. Så inihelvete. I Patrik. Min Patrik.





Kommentarer
Postat av: Ida Ruda

Sv: Fenice Derm, sjukt bra effekter, sjukt sämst handling någonsin och den sista timmen var en pain in the ass att se. Blesch!

2010-01-27 @ 12:13:44
URL: http://idaruda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback