arkiv

alone we are fine, but when we're two, we are eternal

2010-02-01 @ 02:36:19
Det är bokat. Imorgon när jag vaknar är det 7 dagar. En vecka. Jag längtar mig knäpp.

Idag har jag kört massa bil hit och dit, ätit pizza, kollat på The Big Bang Theory, varit på min sista utbildningsdag och tittat på film och buzzat med Linn och Houman. Det har varit en bra dag men nu är jag trött som bara den. Imorgon ska jag kliva upp hyffsat tidigt och gå upp till gymmet en stund. Sen fördriva tiden fram till klockan 16.30 då jag ska jobba första gången. Nervöst är det. Men jag hoppas det går bra.

love




Kommentarer
Postat av: Ida Ruda

The Big Bang Theory, min nördighet dör av glädje!

Vart haru fått jobb Derm?

2010-02-01 @ 02:56:35
URL: http://idaruda.tumblr.com
Postat av: Ida Ruda

Aj koddent ögri mår. Lycka till första dagen!

2010-02-01 @ 16:16:36
URL: http://idaruda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback