arkiv

och nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar

2010-02-22 @ 18:13:59
Idag var det tänkt att vi skulle åka ner till Göteborg, men det tyckte inte SJ och ställde in skiten. Patrik ringde och snackade med dom och dom bokade om oss till imorgon istället. Hoppas dom inte bestämmer sig för att ställa in imorgon också. Då ska jag sparka dom någonstans. Hårt. Dock skulle jag inte bli förvånad om dom gör det. Vad är grejen med att ingenting ska fungera bara för att det snöar lite? Dumma snö!

Eftersom det inte blev något tågåkande for vi och käkade och bowlade på O'learys istället. Lillputte vann. Jag var sjukt nära att spöa honom, tog ledningen med mindre än 5 minuter kvar. Men han vann med 3 ynka poäng.

Nu har vi nyss tittat på Mumin och Patrik sover. Jag funderar starkt på att börja läsa en ny bok medan han snarkar lite. Tårtgeneralen? Ja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback