arkiv

millions miles away

2010-12-03 @ 22:32:10
Idag borstade jag tänderna på ett barn för första gången, på lilla Aina. Det var roligt, hon försökte prata och jag skrattade, då skrattade hon och det sprutade tandkrämsskum överallt. Men tänderna blev fina! Sedan la vi oss alla tre (jag, Aina, Edvin) i dubbelsängen och läste saga. Herr Pinnemanns äventyr.
Nu sover barnen sen länge och Arvid är på julbord. Så jag, farmor och Eva har haft tjejmys med öl, Skavlan och nachos. Imorgon är jag ledig! Har tänkt att ta en liten tur till köpcentret ändå, fast i helt andra syften än jobb! Har fått ett presentkort av norskingarna och farmor som en försenad födelsedagspresent som måste användas innan jag far. SHOPPING! Men det ska bakas lussebullar imorgon också, så vi får se vad jag hinner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback