arkiv

the rhythm of the night

2010-08-08 @ 22:11:58
Idag har jag och Barbro softat hela dagen. Bland annat varit på marknad i Stöde. Vann en tärning och en fisk och köpte pluttar som jag ska ha på foppatofflorna. Kommer att invigas imorgon på jobbet. Kvällen har spenderats med mig själv, lite popcorn och Lost. Klockan är bara 10 men jag håller på att somna, så nu blir det en duschis sen tar jag och sover litegranna. Imorgon inleder jag min näst sista jobbvecka innan jag får lite semester. Skööönt!

Igår var det som sagt 20årsfest hos Pontus, kvällen var KUNG och jag tog 518 asfina bilder. Därför bjuder jag på massa coola pics innan jag säger godnatt.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback