arkiv

i belong with you

2010-08-30 @ 23:36:50
Hemma från Göteborg. Har haft det helt underbart och längtar tills jag får åka ner igen. 22 dagar bara! Och då i en bil tillsammans med Linn, Thore och antagligen Hanabanana. 1000 gånger roligare än ett dumt tåg.

Nu får ni tycka om mig för den tönt-nörd jag är, men fan vad jag älskar Harry Potter. Började läsa lite över en timme innan jag skulle byta tåg i Stockholm. Läste hela tiden i Stockholm och sedan hela vägen hem till Sundsvall, tog bara en liten kisspaus. Det är så jävla bra! Och idag är det dessutom bara 80 dagar kvar till första filmen har premiär! 19 November, världens bästa namnsdagspresent. :)

Nu har jag druckit upp min svampsoppa och ska ta och gå och lägga mig. Imorgon är det jobb igen och jag inleder min fjärde Cambridgevecka. Men först ska jag läsa ut Harry Potter!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback