arkiv

baka baka liten kaka

2010-04-13 @ 16:11:10
Idag klev jag upp med tuppen klockan 10. Sedan dess har jag tränat, ätit fil, ätit äggmacka, löst korsord, farit till ICA och köpt två tandborstar och gjort klart utkastet till fotoboken. Landade på en 53 sidor. Måste justera lite, 53 är mycket. Men vad har man utkast till? Att göra om. Just det.

Karin ringde nyss och frågade om jag kunde hjälpa henne med fikat till Jonas och Hans konsert i Hedbergskas aula imorgon. Klart man kan! Ska efter att jag skrivit klart detta inlägg söka fram lite recept och skriva en handlingslista. Sedan efter maten blir det alltså en till tur till ICA. Och imorgon blir det en bakdag ni aldrig sett maken till. Kul som fasen. Sicken tur hon hade Karin, att jag var på bakhumör. Tror det blir en snickers och något mer smaskens. Nej, det här har jag inte tid med. Ejrå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback