arkiv

9

2010-04-17 @ 15:47:07
Igår tog jag, Linn och Hanabanana en fika på Tant Anki och Fröken Sara. Grönt te blev det för mig, och det var till och med asgott. När vi fikat och pratat klar for vi ut till Alice och Björn och hälsade på lite. Sedan for vi hem och jag gick och la mig nästan direkt. Idag vaknade jag och trodde klockan var över två. Smått lättad när jag kollade på klockan och den var bara strax över elva. Drömde för övrigt att jag blev tillfångatagen av elaka demoner som torterade mig, brände mig över hela kroppen, täckte för mitt ansikte så jag inte såg något samt klämde finnar på min näsa. Ytterst obehagligt. Slutade i alla fall bra, jag blev bästa kompis med deras ledare och grät en skvätt när jag slutligen fick åka därifrån. Just snyggt, typiskt mig också.

Idag har jag varit en sväng med stan med Linn. Köpte mig en fin vårjacka och grönt te. Grönt och skönt hette det. Dricker det just nu och det smakar mycket bra. Varför har man inte kommit på att dricka grönt te innan? SMARRIGT JU!

Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske blir en film och te i min ensamhet. Eller en bok och te. Mysigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback