arkiv

Vad händer?

2009-09-11 @ 18:25:55
Sitter vid matbordet och har börjat äta, kollar ner i tallriken. Robin, min bror som jag ännu inte träffat sedan jag kom hem från Gran Canaria, kommer till bordet och sätter sig på sin vanliga plats mittemot mig. "Vad brun du är unge!" Vad var detta? Vem pratar?! Kollar upp. Jo, det är Robin. När hände detta?! Hur kan en människas röst förändras så mycket på så kort tid? Jag var bara borta en vecka! När jag for var han en gänglig grabb, nu är han en gänglig.. något annat. Med en främlings röst.

Shit. Och han är längre än mig. Jag är kortare än en femtonåring. Jag är en liten plutt. En liten plutt som skrattade så mycket att hon fick sin bror att inte säga något mer under halva middagen. Hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback