arkiv

and I was stuck in the middle

2009-09-10 @ 20:51:28
Hemma från Gran Canaria, och det var hur bra som helst.
Idag har jag jobbat, och imorgon är det fredag. Kort och skön vecka. Dessutom har dom gått in på vintertider där på Bogis. En kvarts kortare lunch varje dag, och då slutar vi halv tre istället för kvart i fyra på fredagar. Inte helt dumt. :) Satt hela dagen idag på jobbet och funderade ut massa roliga saker jag skulle göra ikväll. När jag kommit hem, vilat en stund och ätit skulle jag ta tag i dessa roligheter. Ingenting verkade längre lockande, det enda jag ville göra var att städa. Så jag gjorde det. Alla prylar är bortplockade, jag har förvandlat mitt lilla bord-där-jag-lägger-saker-när-jag-inte-vet-vart-annars-jag-ska-lägga-dom till ett ljusbord. Nu är det dödsmysigt här. Sitter i min nybäddade säng, med mina stora oranga kuddar omringad av oranga ljus som luktar gott. En bok och popcorn nu, och jag mår bättre än vad jag gjort på mycket länge.





Kommentarer
Postat av: Mike Malek

chillarN^

2009-09-11 @ 17:37:08
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback