arkiv

"Wingardium leviosa!"

2009-10-18 @ 23:56:39
Jag har haft en bra och mysig födelsedag. Har spelat massa Harry Potter-dataspel med Robin och kollat på Vem kan slå Filip och Fredrik?. Imorgon börjar jag min sista vecka på Bogis, vilket också betyder att det är prick en vecka tills vi åker. En vecka, det är sjukt lite. Jag har inte börjat packa än och det gör mig lite nervös. Imorgon ska jag nog skriva en lista.

När jag har slutat imorgon far jag till mamma och äter lite middag med henne och Katarina, sedan tar jag nog en sväng till gymmeligymmet innan jag åker till pappa igen. Sedan vet jag inte vad som händer, något roligt hoppas jag.

Nu ska jag se klart ett påbörjat Boston tea Party-avsnitt om fåfängans fyverkeri och sedan krypa in i Blomqvist och Salanders värld tills jag somnar. G'night!



Hon fick hedersplatsen, blir det bra Moxis?




Kommentarer
Postat av: moxis

blir perfekt det där :P

2009-10-19 @ 15:30:42
Postat av: fridah

ååh, superfint ju! :D

2009-10-22 @ 21:45:55
URL: http://thebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback