arkiv

have a great evening I will

2009-10-17 @ 16:15:02
Inatt drömde jag att jag var Lisbeth Salander och skulle hacka mig in på brorsans CS-konto. Lyckades inte till en början men loggades sen automatiskt in på hans hotmail och kunde därigenom få tillgång till hans accountuppgifter. Kände mig grymt proffsig.

Idag har jag varit en sväng på Birsta med gf L. Köpte en cool tisha och en mysig stickad kofta. Blir kanon till kvällen det. :) Kvällen som jag för övrigt tror blir mikket pra. Jag hoppas att rödbetorna bidrar till att den blir extra bra också.

Nu ska jag återgå till helskärmsläge på Canal+'s hemsida. Ha en trevlig kväll, det ska jag ha.




Kommentarer
Postat av: Anonym

din tjej gillar detta. nu kör vi!

2009-10-17 @ 18:12:53
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback