arkiv

Var är min älskling?

2009-11-23 @ 13:46:38
Idag har vi varit i södra halvklotets största shoppingcenter. Vad nu det är att skryta med. Hur många shoppingcenter kan södra halvklotet ha?

Nu har jag precis bäddat ner mig för att sova min näst sista natt i detta land. Det känns lite konstigt. Imorgon ska jag in till stan en sväng. Sedan fara hem och packa. Packa, usch.

Nu ska Filip och Fredrik få roa (och lugna ner) mig med ett avsnitt 100 höjdare säsong 3. Kanske den bästa säsongen kan jag tillägga. Sedan ska jag läsa min bra-a bok. Men bara lite, den får inte ta slut än. Jag får behärska mig, den är hur bra som helst. Jag tror jag älskar John Ajvide Lindqvist. Jag längtar hem till Människohamn och Låt den rätte komma in.

Döden är bara den nål som
öppnar ögat så att du äntligen
kan se, det ljus
vi levde i.




Kommentarer
Postat av: Ida Ruda

"Hur många shoppingcenter kan södra halvklotet ha?" HAHA, fy fan vad bra sagt.



Älska honom, göre, älska! Vilken är det du läser?

2009-11-23 @ 20:49:33
URL: http://idaruda.tumblr.com
Postat av: Ida Ruda

Han är nog min favoritförfattare, tillsammans med Rowling såklart! Har inte läst den, men det är den jag ska läsa DIREKT efter jag är klar med Stieg Larsson (Han är ju inte sämst heller). Jag måste läsa Människohamn igen också :D

2009-11-23 @ 23:39:23
URL: http://idaruda.tumblr.com
Postat av: Ida Ruda

Det är någonting med hans sätt att skriva som gör att jag inte kan sluta läsa. Nu vill jag plöja igenom Millenium så jag kan läsa Hantering av odöda! Längtaaar!

2009-11-24 @ 01:04:42
URL: http://idaruda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback