arkiv

tack för det

2009-11-19 @ 13:45:48


[x] Vingklippt ängel - Berny Pålsson
[x] Syskonkärlek - Katarina von Bredow
[x] Tillsammans - Denise Rudberg
[x] Expert på att rodna - Katarina von Bredow
[x] 100 Höjdare - Filip Hammar och Fredrik Wikingsson
[x] När livet stannar - Malin Sävstam
[x] Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson
[x] Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson
[x] Luftslottet som sprängdes - Stieg Larsson
[x] Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer
[x] När jag hör din röst - Stephenie Meyer
[x] Ljudet av ditt hjärta - Stephenie Meyer
[x] Till dess din vrede upphör - Åsa Larsson
[x] Åse - Denise Rudberg
[x] Fördömd - Johanne Hildebrandt

[ ] Hanteringen av odöda - John Ajvide Lindqvist
[ ] Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer
[ ] Genom dina ögon - Stephenie Meyer
[ ] Da Vinci-koden - Dan Brown
[ ] Känn pulsen slå - Berny Pålsson
[ ] Låt den rätte komma in - John Ajvide Lindqvist
[ ] Människohamn - John Ajvide Lindqvist
[ ] Tårtgeneralen - Filip Hammar och Fredrik Wikingsson

Äntligen slut. Den var kass, från början till slut. Döda samer som spökade och en djävulsdemon som härjade i Stockholm. Positivt är det ju i alla fall att oavsett vilken bok jag läser härnäst så kommer den vara bra. Jag råkar veta att "Hanteringen av odöda" av John Ajvide Lindqvist står på tur. Det är den sista boken jag har att läsa. Håll till godo. Jag ska vara här i en hel vecka till.

Just det, jag läste "Åse" av Denise Rudberg där emellan också. Den var väl, bra. Handlade om en svinrik tjej som åt massa god mat. Blev kär i Otto som var gift osv. Den var inte så krävande och helt okej.

Tillkommit i min lista har Da Vinci-koden gjort. Att jag inte har läst den tycker jag är aningen pinsamt, därför ska jag ändra på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback