arkiv

skitnatt

2009-11-02 @ 23:12:30
Igår vaknade jag av en skitjobbig dröm. Kändes som att den hade pågått hela natten och precis allt var jobbigt och dåligt i den. Slutade med det klassiska sätta-sig-upp-i-sängen-rycket. Kände mig sedan lite konstig hela dagen. Inatt vaknade jag igen, av än ännu värre dröm. Den satte igång min hjärna och jag kunde inte somna om på ett bra tag. När jag väl gjorde det satte det igång, igen. Vaknade för ca 30 minuter sen, alldeles skakis. Och det kommer förmodligen följa med mig hela dagen. Varför drömmer jag bara massa skitdrömmar? Snart slutar jag sova. Orkar inte. Behöver dom inte.

Nu ska jag fokusera på annat, som gör mig på bra humör. Dumt att göra en dålig dag av några bajsdrömmar. Ska in till Sydney idag JÖ. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback