arkiv

med min framtid vid min sida

2009-11-11 @ 00:18:20


[x] Vingklippt ängel - Berny Pålsson
[x] Syskonkärlek - Katarina von Bredow
[x] Tillsammans - Denise Rudberg
[x] Expert på att rodna - Katarina von Bredow
[x] 100 Höjdare - Filip Hammar och Fredrik Wikingsson
[x] När livet stannar - Malin Sävstam
[x] Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson
[x] Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson
[x] Luftslottet som sprängdes - Stieg Larsson
[x] Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer
[x] När jag hör din röst - Stephenie Meyer
[ ] Ljudet av ditt hjärta - Stephenie Meyer
[ ] Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer
[ ] Känn pulsen slå - Berny Pålsson
[ ] Låt den rätte komma in - John Ajvide Lindqvist
[ ] Människohamn - John Ajvide Lindqvist
[ ] Tårtgeneralen - Filip Hammar och Fredrik Wikingsson

Snäppet sämre än första, men långt ifrån dålig. Läskigt hur mycket jag kände igen mig i den här. Ska inte avslöja för mycket, finns folk som inte har läst dom. Men det var inte delen när hon hånglar upp en vampyr jag kände igen mig i, jag har inte provat det. Tyvärr, kanske? Utan en annan del, en hemsk del. Jag är väl snudd på att veta hur Bella kände sig antar jag. Men nog om det, nu ska jag kliva upp ur min säng där jag legat alldeles för länge och bege mig ner mot stranden. Ljudet av ditt hjärta väntar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback