arkiv

manly scenic walkway

2009-11-21 @ 14:04:16
Idag åkte vi färja till Manly och gick därifrån längs kusten i ca en mil. Den streckade linjen är där vi kom iland med färjan och gick sedan ungfär till Seaforth, längst till vänster i bild. Det tog lite på fötterna men var värt det, fick se mycket fint. :)



Imorgon ska vi åka kryssning på dagen och kvällen ska tillbringas på något Thaiställe som jag har förstått det. Med thaimat och thaiunderhållning. Ska bli spännande. Men jag tror jag inleder dagen med antingen stranden eller bakgården.

Söndag, måndag, tisdag och onsdag. Sedan är jag hemma. Ångesten börjar krypa fram men jag tröstar mig med att tänka på sånt jag saknar och ser fram emot. Min säng bland annat. Och svenskt vatten. Och att jag ska få se Luftslottet som sprängdes, New Moon och 2012 på bio. Listan kan bli lång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback