arkiv

hejrå Cairns

2009-11-17 @ 12:34:45
Idag har jag åkt massa buss och tåg. Lämnade Cairns några timmar och tog oss en tripp till Kuranda och strosade runt lite. Hittade äntligen (!) ett ställe som sålde frimärken och hade en postlåda. Spännande att se vad som kommer till Sverige först, jag eller min post. Sedan åkte vi linbana tillbaka över regnskogen. Jag har köpt en kompis men upptäckte nyss att hans arm blöder bomull. Han måste in på operation i Sydney så fort som möjligt. På tal om Sydney så åker vi tillbaka dit imorgon. Flyget går 06:00. Jag hoppas på att få landa i ett soligt Sydney så jag kan tillbringa resten av dagen på stranden.


Han behöver ett namn, förslag tack!




Kommentarer
Postat av: Anonym

torkel kanske, eller toli.

saknarrej!!

2009-11-18 @ 11:38:07
URL: http://hehue.webblogg.se/
Postat av: Anna

va du i Cairns?!:O ååh attans, ja är bara 1h uppåt i port douglas, 60kr med buss så hade lätt åkt ner och hälsat på ju:) vart är ni nu?

2009-11-20 @ 12:35:57
URL: http://ajls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback