arkiv

fördömd

2009-11-18 @ 13:13:48
Tillbaka i Sydney. Hem ljuva hem nästan. Klev upp strax efter halv fyra imorse. Taxin skulle komma 04:45 och ta oss till flyget som gick 06:00. Sjukt tidigt. Inte kunde jag somna på kvällen heller. La mig i sängen vid 9, somnade vid 2. Det där helvetesljudet som höll mig vaken kommer jag aldrig få veta vad det var. Antingen var det kackerlackor som sprang omkring i väggarna eller så var det en grannes luftkonditionering eller något, jobbigt som fan var det. 100 höjdare fick det ädla uppdraget att få mig att somna, men misslyckades big time. Ganska givet. Jag låg mest och skrattade. Men till slut somnade jag och sedan dess har jag åkt massa flyg, legat på stranden och gått promenad. Sett en dödsstor Aloe vera-planta. Blev besviken över att den inte alls såg ut som i Farmville...

Imorgon: 31 grader
Fredag: 33 grader
Lördag: 35 grader
Söndag: 37 grader

Får se hur det stämmer. Ser ut att få en helt okej helg i alla fall. :) Nu är klockan över elva och jag är hur trött som helst. Ska lägga mig ner och läsa min bok. Den handlar om spöken och är lite läskig. Snart slut, tur det. GODNATT!




Kommentarer
Postat av: Miki

Brynäs 1, Modo 5. Peter Forsberg tre assist. Jag är frälst för evigt.

2009-11-18 @ 14:17:30
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback