arkiv

eclipse

2009-11-13 @ 13:21:07


[x] Vingklippt ängel - Berny Pålsson
[x] Syskonkärlek - Katarina von Bredow
[x] Tillsammans - Denise Rudberg
[x] Expert på att rodna - Katarina von Bredow
[x] 100 Höjdare - Filip Hammar och Fredrik Wikingsson
[x] När livet stannar - Malin Sävstam
[x] Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson
[x] Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson
[x] Luftslottet som sprängdes - Stieg Larsson
[x] Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer
[x] När jag hör din röst - Stephenie Meyer
[x] Ljudet av ditt hjärta - Stephenie Meyer
[ ] Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer
[ ] Känn pulsen slå - Berny Pålsson
[ ] Låt den rätte komma in - John Ajvide Lindqvist
[ ] Människohamn - John Ajvide Lindqvist
[ ] Åse - Denise Rudberg
[ ] Tårtgeneralen - Filip Hammar och Fredrik Wikingsson

Så var den slut. Den sista boken i serien som jag har i min ägo. Det var ju synd. Dom är hur bra som helst, dom fängslar mig och vem vet, jag kanske läser dom igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback