arkiv

det började regna, sedan var den slut

2009-11-08 @ 13:50:48


[x] Vingklippt ängel - Berny Pålsson
[x] Syskonkärlek - Katarina von Bredow
[x] Tillsammans - Denise Rudberg
[x] Expert på att rodna - Katarina von Bredow
[x] 100 Höjdare - Filip Hammar och Fredrik Wikingsson
[x] När livet stannar - Malin Sävstam
[x] Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson
[x] Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson
[x] Luftslottet som sprängdes - Stieg Larsson
[x] Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer
[ ] När jag hör din röst - Stephenie Meyer
[ ] Ljudet av ditt hjärta - Stephenie Meyer
[ ] Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer
[ ] Känn pulsen slå - Berny Pålsson
[ ] Låt den rätte komma in - John Ajvide Lindqvist
[ ] Människohamn - John Ajvide Lindqvist

Jag öppnade boken två gånger. Första gången läste jag ena halvan, andra gången läste jag andra halvan. Jag hade skyhöga förväntningar, har dock inte bestämt mig vad jag tyckte om den riktigt. Men den är klart bättre än filmen. Nu ska jag bädda ner mig i min säng och påbörja När jag hörde din röst. Heipa!




Kommentarer
Postat av: alice

De blir bara bättre och bättre bruden! Hoppas du har det underbart där nere! Är så avundsjuk så du förstår inte! Här bara regnar det och regnar....

2009-11-08 @ 15:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback