arkiv

Man tappar inte bort ett par byxor, det gör man inte.

2009-05-07 @ 23:02:22
Vad dålig jag har blivit på det här.
I tisdags for jag och mamma ner med Dragons supporterbuss till Stockholm. Såg sjunde och avgörande matchen på plats, och det var helt sjukt. Helt obeskrivligt. Efter matchen for vi till o'learys, våran buss och spelarnas buss. Drack öl och mådde hur bra som helst tills bussen tuffade vidare hem till Sundsvall vid 1-tiden. Kom hem strax efter 6, gick då och la mig och sov i två timmar tills jag skulle upp och på skolan.

Igår gick vi ner till torget klockan 12 och kollade när Dragonerna blev gratulerade. Det var mer folk där än vad jag hade förväntat mig. :) Det var lite roligt. Efter skolan, efter ett träningspass, efter middag och efter en dusch bar det av till Linn. Där pluggade vi EU innan vi drog ner på stadshuset. Mox och Houman var också med och jag hade en väldigt trevlig afton.

Idag har det inte hänt mycket alls. Har varit på skolan, och sen jag kom hem har jag suttit med datorn i knät, lyssnat på musik och sakta men säkert skrivit mitt reportage om Jehovas. Vet inte om det blir så bra, men det blir alltid något iaf. Vet inte när jag bara var hemma en hel kväll sist, har varit sjukt skönt att inte göra något. Bara sitta med mig själv och filura lite.

Robin: Måste gå och kolla, det röck i stortån.. Sverige gjorde nog mål!
Robin går, men kommer snabbt tillbaka
Jag: Gjorde dom mål?
Robin: Nej.. det var nog bara träningsvärk eller något.




Kommentarer
Postat av: liinii

robin (y)

2009-05-09 @ 01:44:16
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback