arkiv

"Dom gjorde mål i halvleken"

2009-05-11 @ 23:48:31
Idag har varit en dödsbra dag, och jag är glad. Studentfotografering i aulan, hoppas man blev söt. Hade ju då min tröja som jag köpte igår, dock upptäcker jag att det är ett hål i ärmen när jag står där och ska bli fotograferad. Bra! Var bara att dölja, man kan ju hoppas att jag lyckades. Satt sedan och klippte och klippte, dock klippte inte jag så mycket, kollade mest bara så att alla skötte sig. Hittade en nice låt till Falkenbergsmatchen gjorde vi också. Dock var jag inte inblandad i det heller, då jag var och kissade när Flis och Snäckan hittade den. Bra verkar det bli iaf. : )

Ikväll har Linn varit här. Vi har tränat, spelat basket, beställt pluggar/tunnlar och druckit te. Och jag har pluggat massa matte medans hon suttit vid datorn. Nationella på fredag och jag har gjort upp en plugga-planering. Dock ligger jag redan efter, fan vad kass jag är. Det enda jag pluggat idag är ekvationer dessutom, det enda jag kan.

Imorgon vet jag inte vad som händer, mer än en mattelektion och massa rörlig bild.




Kommentarer
Postat av: din tjej

(y) så här mycket ska du skriva varje dag, helst flera gånger om dagen



<3

2009-05-11 @ 23:59:04
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback