arkiv

don't take it away from me

2009-05-23 @ 02:50:32
06.00 stog klockan på, for och jobbade och det var roligt. :) Tvättade, mätte, fotade, vägde, malde.. och ja. När vi slutat for jag hem och duschade lite snabbt innan pappa, Robin och Christel hämtade upp mig och vi for och gratulerade farfar på födelsedagen. Där befann sig också hela Norge-gänget bestående av Eva, Arvid, Edvid och Aina. Även hela Njurunda-gänget bestående av Karin, Mats, Klara och Ellen. Efter en stund trillade även Hasse och Anita in. Åt dödsgod smörgåstårta och byggde lego med barnen.

Runt åtta kom Linn och hämtade mig och vi for till Pontus. Spelade där kubb med Linn och Pontus själva, samt Mathilda, Carro, Dave, Thore och Moxén. När det blev kallt gick vi in och slog igång en film istället, en rolig en, vet inte riktigt vad den hette. Efter att Millemus och Linkan spöat Söråker med 2-0 joinade dom och Amanda oss också. :) Satt och chillade till ett reprisavsnitt av senaste Söndagsparty ett tag. Var mycket trevligt och jag har haft en mycket bra dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback