arkiv

Toodiloooooo

2009-05-24 @ 10:53:09
God morgon!
Uppe med tuppen idag. Jag och mamma ska till Lucksta. Mamma ska hjälpa morfar med gardiner och jag ska ligga ute i gräset och sola och läsa Harry Potter. Hoppas dom har fint väder där, annars blir det inge bra. Kanske tar jag med mig datorn så jag kan kolla på one tree hill. Låter som en bra idé.

Jag är sjukt sugen att se sex and the city. Har aldrig riktigt fastnat för det, har sett några avsnitt men inte tyckt det var så bra. Men när Krisin Davis var med i Söndagsparty var hon så söt att jag fick lust att se hela serien på en gång. Hoppas jag får låna den av någon snäll person. :)

Nu ska vi fara, hejeejejjerårårå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback