arkiv

"Maybe I bring Liam to her husband"

2009-05-19 @ 21:22:21
Helt sjukt vad trött jag har varit idag. Har inte sovit mindre dom senaste dagarna än vad jag brukar. Ändå hade jag noll energi idag på skolan. Och jag somnade till tre gånger på bussen. Har aldrig somnat på bussen förut. Tur jag hade solglasögon, annars hade folk sett mig. När jag kom hem åt jag mat sen kom Linn och hämtade mig och vi for ner och solade, tror det tog lite idag faktiskt. När vi var bruna for vi till birsta en liten stund och åt slush. Jag kände mig mest som en zombie. Linn skjutsade hem mig och jag la mig i sängen och slocknade på en gång. Nu har jag vaknat och ska ta en dusch innan jag ska hämta Robin på träning. Och jag ska gå och lägga mig senast elva ikväll. Slå mig annars.

Imorgon blir det GUS hela dagen. Jag förkortade just vårat projektarbete till det. Klockan 19.00 ska vi fota matchen mot Vasalunds IF. Jag och Linn ska träna också, vet inte om det blir före eller efter fotbollen, men skönt ska det bli. Nu ska jag duscha, hoppas det får mig att vakna till lite. Eller så hoppas vi inte, så kanske jag lyckas somna relativt tidigt.

ge mig en kyss innan du går, att bygga en dröm på
en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på




Kommentarer
Postat av: Allah

haha! Rubriken är klockren! :)

2009-05-21 @ 14:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback