arkiv

du var sötare än dom men jag slängde bort det igen

2009-03-16 @ 13:02:55
fredag - party
lördag - frank's, popcorn, linn
söndag - frank's, popcorn, linn
hur bra som helst

Roerlig bild nu. Har hittat en låt jag ska ha, har gjort dvdomslag, har bestämt med pappa att vi ska filma imorrn på lektionen. Ser finally ett slut på det här. Slutar 14.10, då ska jag fara hem till Linn och plugga. Tänkte läsa ut Jane Eyre idag. Och ikväll ska jag städa på mitt rum trorja.



Och jag vågade aldrig hålla din hand
Vi är inte såna som i slutet får varann

Och alla bara pratar
"är det sant" och "jag har hört om dig"
Jag kommer aldrig tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna
sänder ljus till mig och skatorna
Alla dansar, och jag tänker
är du också själv?
Var är du ikväll..

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt




Kommentarer
Postat av: Linn

snart kommer du hit, mih:)

2009-03-16 @ 14:45:22
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback