arkiv

27 mars smäller det.

2009-03-18 @ 23:30:19
Det var väldans vad fint väder det var idag! Kan ju inte påstå att jag inte blir glad av det. Fick dessutom sluta två timmar tidigare idag, for då hem till Linn och läste lite svenska.  Sedan bar det av till mig. Mike joinade oss rätt fort. Vi åt mat, kollade på one tree hill och photoshopade lite innan Thoresson också kom. Får se hur provet går imorrn. Och jag har läst ut Jane Eyre, vilket betyder att jag äntligen kan ta tag i Da Vinci-koden igen, som jag började på i somras. Och sen ska jag läsa Harryyy Poottter. Måste läsa sexan än en gång innan filmen kommer, och eftersom det är dödslång tid kvar så hinner jag läsa femman också. Garanterat fyran också, och då hinner jag säkert läsa ettan, tvåan och trean oooockså. Tror jag kör så. :) Har inte läst Harry Potter sen i somras. Smått galen nu.

Imorrn är det lång dag i skolan. Punkt.
Nu vill jag göra te tror jag. Linn snackade så mycket om det förut så jag blev sugen.
Smörgåsrån ska jag äta också. Och kolla på one tree hill kanske.
JAG VILL KÖPA EN DATOR :)




Kommentarer
Postat av: agnes

vi brukar kalla det klassfest va?

ALLT kan hända ;)

2009-03-19 @ 07:45:50
URL: http://agneslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback