arkiv

TJERNOBYLBARNET SPELAR PINGIS

2009-03-13 @ 17:28:27
Sitter med mitt ta-bort-det-gula-i-håret-mousse i håret nu.
18.55 går bussen till Mr. JT! Där blire partey tills vi drar ner till stan.
Kommer bli kuuuung, Leroy hela kvällen. Tvätta tvätten!
Hörde nyss massa pussljud från köket, sen säger mamma:
"Sådärja! Det var längesen man fick en puss på munnen!"
O__________________________________________O

10 min kvar på håret, låååångtråkigt. Hoppas min morotslugg
försvinner. Resten av håret lär ju dock bli vitt. SNICE!
Kanske blir en marshmallow :)




Kommentarer
Postat av: liiiinii

Vem hånglade morsan din med i köket?:O

2009-03-14 @ 13:28:51
URL: http://hehue.webblogg.se/
Postat av: mumin

MIN BROR

2009-03-14 @ 13:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback