arkiv

pay no mind to the rabble, pay no mind to the rabble

2009-03-06 @ 17:35:58
Fattar inte vart den här dagen tagit vägen. Känns som att klockan är ett, men den är snart halv sex. Kan bero på att jag sov till halv ett. Det sög, men det var inte meningen. Klev upp och satte mig vid datorn. Thore skrev att han var redo att komma. Så jag hoppade in i duschen lite snabbt. Påklädd och klar lagom tills det plingade på dörren. Tog en Frank's till frukost och lärde Thoresson lite sannolikheter och sånt. "Tärningssystem" och Träddiagram. Kände mig lite ringrostig, men det gick ändå. När Thore farit slängde jag i mig lite pyttipanna och nu sitter jag och lägger in massa filmer på usb-minnen. Måste ha något att göra hos pappa i veckan. Skulle ju kunna plugga, men nä.. tror inte det va.

Basket snart, hoppas på vinst och därmed Södertälje i kvarten.
Tack för mig.

A Perfect Circle - Pet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback