arkiv

Call I'm desperate for your voice

2009-03-21 @ 11:49:10
Min hals är helt fucked up. Brukar hjälpa med te, men har nyss hällt i mig en hel kopp och det gör fortfarande lika jävla ont. Och mitt huvud känns som en sten, är jobbigt att bara hålla upp det. Vill bara ligga ner, och det är precis vad jag ska göra. När jag har lyckats ta mig till pappa. Först måste jag packa ihop en helvetes massa saker, sen måste jag ta jävla skitbussen. Åh vad jag inte har ork till någonting. Ska ta med One Tree Hill och Harry Potter-filmerna till papi, och det är vad jag ska pyssla med idag.

And I miss you more than I should, than I thought I could
I can't get my mind off of you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback