arkiv

och jag får inte nog

2009-06-14 @ 02:10:50
Studenten är nu över och det har varit huuur bra som helst.
Dock är det så inåthelvete hemskt.
Jag vill inte splittras från världens bästa människor.
Jag säger det igen, världens bästa människor.
Tre bästa åren någonsin, med världens bästa människor.

Vad jag inte rekommenderar blivande studenter är att åka själv på flaket hem från stan. Trodde jag skulle stå och peppa hela vägen och göra världens entré hemma. Istället satt jag på golvet ända från stan, kollade ut över tomma champagneflaskor, trasiga ballonger, tappade rosor.. och grät, hela vägen. Usch.

Men mottagningen var sjukt bra, fick många fina saker. Bl.a en liten bil. En liten Obo. :) Kvällen var dödskul och så även fredagkväll! Taaaaaaaaaaaack!

Ikväll har jag varit hos Mikael och haft det trevligt. Vi tog en promenad och provade hans nya Nikon D40. Mhmm, me like! Träffade inte så nyktra Joakim och Lisa som var på födelsedagskalas där i m-hoodden. Gick tillbaka till Tångstavägen, redigerade coola bilder och spelade kort. : )


puss




Kommentarer
Postat av: ida

Vad hände med min hood? Trodde de var i min hood min ni röjde, men icke....

2009-06-14 @ 03:09:30
URL: http://idaantbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback