arkiv

Mufasa, Mufasa, Mufasa

2009-06-25 @ 17:13:34
Okej, idag har jag bränt mig, ännu mer. Skönt det. :) Har varit en kungdag i övrigt. Första passet lyssnade vi på en 47 minuter lång ljudbok - Lejonkungen. Tiden gick hur fort som helst och Lejonkungen var ju som vanligt asbra. Efter lunch gjorde vi soltatueringar. Synd att vi kom på det lite sent, hann inte bli så mycket. Men lite syns det, ska bättra på dom imorgon. Och på 14-fikat bjöds det på glass, inte helt fel. Daaaimstrut.

Påväg hem for vi in på ica och handlade lite. Bl.a. citroner, imorgon blir det lite blekning. Får se om det fungerar. Malin och Linnea hade idag, men vi såg aldrig om det blev någon skillnad. När jag och mamma gick mot kassan gick vi förbi ett sånt här smakprov-bord som dom hade lagt upp chips på. Jag tog ett i farten och åt det. Huuuuuuuuur jääävla gott som helst. Tvärvände och gick fram till bordet igen.
Jag: "Vad sjutton var det där för chips?"
Tjejen vid bordet: "Hahaha, sourcream och sweet chili!"
Jag: "Okej.. shit! Mums!"
Tjejen vid bordet: "Dom står här i hyllan."
Jag: "Aaa, vänta.."
Jag sprang ikapp mamma och berättade om dom sjukt goda chipsen, och hon sa att vi kunde köpa! Jag gick tillbaka och tjejen vid bordet mötte mig i gången med en chipspåse i handen.
Jag: "Åååh, tack!"
Hon: "Hahaha, varsågod!"
Jag började gå mot kassan igen och hörde hur hon skrattade bakom mig. :D
Söt tjej.

Nu håller mamma på att steka raggmunkar och när jag har ätit ska jag åka till birsta en sväng med Obo tänkte jag. Ska svänga in hos pappa och hämta sagokassetter också, typ Askungen och Peter Pan, som vi ska lyssna på imorgon på jobbet. Senare ska jag nog glo på film med Linn. :) OCH ÄTA CHIPS!

Nu skrek mamma att maten var klar. Herrå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback