arkiv

att något så nära kan vara så långt bort

2009-06-17 @ 23:36:21
Idag var Malin på jobbet! Hon har blivit friiiisk! Så även jag. Nästan i alla fall. Nu saknas bara Erika så är hela gänget friska, krya och på jobbet! Tiden går bra mycket fortare när man är fler. Och när man har en radio. Tack Gud för att vi hittade en radio bakom fotöljen.

När jag kom hem la jag mig och vilade en stund tills det var dags för middag. Efter att jag ätit hann jag vila en stund till innan Linn kom hit och vi for ner till Birsta. Kollade lite efter något att ha på mig på fredag. Dessvärre utan några resultat, det får bli stan imorgon, och hittar jag ingenting där så får det bli den blåa klänningen! Om jag törs.. Note to self: Inga tunga saker i fickorna på koftan.

Imorgon jobbar jag bara halvdag. Stan med Linn och senare bio med mp-folk. Blir förmodligen Baksmällan. Det ser jag fram emot! Ser dock ännu mer fram emot Harry Potter. Sjuuuuukt lite kvar nu, förstår inte. Peppa peppa!




Kommentarer
Postat av: din tjej

idag ska vi hitta massa bra på stan och så ska vi ha massa mys på bio! I LOVE YOU

2009-06-18 @ 07:52:22
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback