arkiv

I know when I close my eyes late at night there's only one thing

2009-06-03 @ 00:25:56
Det rinner blod längs mina ben, jag kliar sönder myggbett efter myggbett. Kan någon ge mig salubrin? Förstår inte att jag låtit mig själv tappa bort min flaska, jag som alltid brukar vara redo.

Idag på skolan har vi mest tränat på dans, och kirrat nya gifflersskivor då vi hittade hur mycket fel som helst i gamla versionen. Pinsamt. Men nu är det klart. När jag kom hem klippte jag gräset. Det var rätt kul medans det var platt. Kul att man har världens ojämnaste gräsmatta. Sen for jag ner på Birsta med Linn. Jag köpte skor som jag ska ha på studenten. Blev ett par Jesustofflor, rätt söta.

Imorgon ska vi fixa lakan, förmodligen hänga upp dom också. Jag och Linn ska simma också, sjukt skönt.

Jag känner mig jätteynklig för tillfället, vet inte riktigt varför och det är jobbigt.




Kommentarer
Postat av: zuccalover

säg till mig direkt om hon retar dig igen :(

2009-06-03 @ 00:35:29
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback