arkiv

"Ska vi förmoda att ni har bjudit in mig in i ert vardagsrum?"

2009-06-30 @ 21:43:03
Ännu en dag till ända och det rullar på som vanligt. Fick mina efterlängtade baguetter idag till fika, hur goda som helst. Rensade ogräs större delen av dagen och det gick sjukt segt. Gjorde inte saken bättre att jag var riktigt trött p.g.a att jag inte kunde sova igårkväll. Hoppas det går bättre ikväll.

När jag kom hem la jag mig i sängen på en gång, sov småstunder tills det var dags att äta mat. Sen gick jag upp och la mig för att vila igen. Insåg att det var rätt dumt, gör det inte direkt lättare att kunna somna senare. Började därför läsa Halvblodsprinsen istället, men efter två sidor kunde jag inte hålla ögonen öppna längre. Sov tills klockan blev halv åtta ungefär. Tog då med mig en filt och en skål popcorn och la mig på gräsmattan med min kära Halvblodsprins. Läste tre kapitel och här sitter jag nu. Längtar så sjukt tills filmen kommer, jag ser framför mig hur det kommer se ut på duken när jag läser boken, och jag vet att jag kommer bli så besviken. Jag kommer ju bli det, har blivit det av alla andra. Dock tror jag att den här kommer vara riktigt bra, bättre än dom andra i alla fall. Känner det på mig. Och det är bara 15 dagar kvar. 15 dagar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback