arkiv

du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu

2009-07-28 @ 22:37:52
Vad hände med att vara en bra bloggare? Gick inte så bra.

Helgen var mycket bra. I fredags var jag hos Linn tillsammans med en hel drös folk. Thore, Niklas, Orren, Moxén, Diana, Houman, John, Lind och Thores kusin tror jag det var. Blev en liten frisering på mr. JT som dagen efter skulle till att raka av sig allt hår. Kastrullen togs fram och snyggt blev det inte. :) Annars satt jag mest i köket och  spelade fotbollsspel. Det var en mycket trevlig kväll och jag sov hos Linan.



I lördags vaknade vi och for och handlade till en snickerskaka jag fått i uppdrag av JT att baka. Sedan for vi hem och duschade och gjorde oss i ordning för kvällens avskedsfest för ingen mindre än Jonas själv. Han och Orren hämtade upp oss på Falkan och det bar av till Haga. Det hela slutade i en lyckad kväll fylld med hårrakning, kyckling med potatissallad, gräsklippning, massa chips överallt, tältresning och en helvetes massa ost.




Vaknade vid halv åtta på söndagmorgon, på Thores golv med en liten kudde. Fick skjuts av Lumpenboy hem till Linn där vi slog oss ner i soffan och drog igång en rulle. Och inte vilken rulle som helst, utan Man on fire. Mums. Sedan for jag hem och åt lite middag innan Mikey kom hit med Änglar och Demoner. Kan ju vara bäst han, hjälten. Som jag har velat se den och den var kanske huuur bra som helst. Jag vet vem som ska köpa den när den kommer på dvd. Fick stor lust att läsa boken igen dessutom. Kanske tar jag mig an den efter att jag läst ut Halvblodsprinsen (82 sidor kvar) och Dödsrelikerna (alla sidor kvar). En trevlig söndagskväll rundade alltså av min helg och jag ger den betyget - grym.

En ny jobbvecka har nu börjat, och halva har nästan gått. Igår efter jobbet drog jag upp på gymmet det första jag gjorde. Skulle gå på det sjukt tråkiga rullbandet. Men smart som man är tog man med sig ipoden som är fullpackad med Filip och Fredrik. Ställde upp den på en liten hylla där på maskinen och 45 minuter gick fort som bara den. Det var dock långtråkigt att gå hela tiden, så jag drog på farten och tänkte prova springa, bara för bekräfta för mig själv att jag inte orkar det. Men till min förvåning sprang jag på en stund, och det var kul. När jag ätit for jag och Liiini och hyrde film, Love in Manhattan och December boys (med Daniel Radcliffe). La oss i hennes säng och grät ikapp till Love in Manhattan. Dock började jag böla av att Linn bölade och har man väl börjat kan man ju inte sluta. Typiskt.

Ikväll hade jag velat träna, men jag har fått ont i halsen och bäddade därför ner mig i sängen med te och Star Wars istället. Funderar på att ta mig en skorpa. Vägrar bli sjuk, vägrar.




Kommentarer
Postat av: frugan

som jag har väntat på uppdatering! (y)

2009-07-28 @ 23:17:02
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback