arkiv

I want to get my basilisk into your chamber of secrets

2009-07-21 @ 22:34:03
Två dagar till avklarade på jobbet, och imorgon får jag min första lön. Det tackar vi för. Igår efter jobbet tog jag det mest lugnt fram till klockan blev halv åtta. Då gick jag, min bror och hans kompis upp på gymmet. Helt själva var vi, hur skönt som helst. 15 min cykel och 45 min gå/springa på rullbandet. Var tråkigt som fan. :) Rullband suger. Men skönt var det, och jag vill springa lite mera, trots att det var tråkigt. Bör även tilläggas att efter 45 på ett rullband är det obehagligt som fan att gå vanligt på golvet. Man liksom flyger fram. Var tänkt att jag skulle upp en sväng idag också, men jag har liksom inte hunnit med mig. Mamma och Robin har inte varit hemma så Linn kom hit och åt pizza och kollade på film med mig. Mysigt värre.

Just det, jag och mamma klickade hem Star Wars-filmerna från cdon förut. Nu kan jag se dom igen. Och igen. :D




Kommentarer
Postat av: ginny

i have a wand in my pocket, but i'm happy to see you as well:*

2009-07-22 @ 08:19:29
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback