arkiv

ovanpåboll

2009-07-23 @ 00:53:18
Ska man skriva sig ett litet inlägg? Jag tror visst det. Idag efter jobbet for jag och Linn till birsta och fixade med lite hemlisar. For sedan hem och tog en dusch innan det var dags för minigolf i Folkets park klockan 20.00. Deltog gjorde Jag, Linn, Mike, Pontus, bröderna Thoresson, Orren och Moxén. Mike for hem som segrare och jag slutade på en pinsam femte plats, men vad gör det? Det var sjukt kul. :) Krister var där också, och det gjorde ju inte att man saknar mindre.

Imorgon blir det jobb, såklart. Mamma har bakat snickerskaka som vi ska ta med och äta på 14-fikat. Mumsih! När jag slutat blir det mer hemlisar med Linn, och förhoppningsvis lite ryggis eller något. Hade tänkt hinna träna djävulen på gymmet också. Vore skönt.

Kan ju alltid hoppas på att man får sex små filmer i brevlådan imorgon. Åtminståne ett brev om att jag kan hämta sex små filmer någonstans. Men det är nog att hoppas på för mycket. På fredag kanske.

Goood naaaattt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback