arkiv

Ynka 8 dagar.

2009-07-08 @ 01:24:39
Igår var jag och Linn hos Mikey i Matfors och lagade lite mat och spelade lite kort. Innan jag for hem hann vi chilla lite i soffan och kolla på coola killar på studsmattor och Prison Break också. Hade en väldigt trevlig kväll.

Idag har jag haft en rätt lugn dag. For ut till birsta och träffade Frida strax innan två. Gick runt litegrann innan vi satte oss på Charm. Köpte varsin macka och satt och pratade massa. Frida är bra hon. Sedan stod simning med Linn på schemat. Simmade på fram och tillbaka där i bassängen i en timme, och det är lika skönt varje gång.

Ikväll har jag kollat på film med min bror. Spiderman blev det. Och chirre och saft. Just nu ligger jag i min säng och har tagit en liten paus i mitt Harry Potter-läsande. Imorgon är det onsdag och bara en vecka kvar till premiären. Hur lite är inte det? :D Imorgon ska för övrigt upp rätt tidigt, jag och Robin ska nämligen ner till farmor och fira lillkusinen Edvin från Norge som fyller år. Ska bli trevligt.

Nu ska jag fortsätta läsa min Halvblodsprins.
Sov gott och såntdära! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback